El Sitges Next 2025 posa el focus en els nous codis de la comunicació i les audiències
Les noves narratives en comunicació; els usos, aplicacions i límits de la intel·ligència artificial, i els codis que implanten les marques per a relacionar-se amb els consumidors i les audiències són els eixos centrals del programa del Sitges Next 2025. Enguany aquest certamen celebra la seva desena edició, amb un programa polièdric, que posa l’accent en les diferents facetes de la creativitat i els usos i formats de les aplicacions.
El Sitges Next se celebra demà dijous i divendres al Casino Prado de Sitges, amb més de 500 professionals inscrits, que assistiran a les ponències, col·loquis i presentació de casos d’una vintena d’experts. Impulsat per l’Ajuntament de Sitges, el Sitges Next està dedicat a impulsar la innovació en comunicació de marques, agències, start up i creadors tecnològics. Es tracta de dos dies per a establir connexions, nodrir-se i inspirar-se, amb la finalitat de contribuir de forma rellevant a la transformació en la manera com ens comunicarem en els propers anys.
Entre els ponents hi ha creatius, realitzadors de cinema, artistes, arquitectes, músics, directors de màrqueting i altres professionals del món de la comunicació, que faran les seves presentacions durant els dos dies de festival.
PROGRAMA
DIJOUS 8 de maig
MATÍ
10.30– 11.05 h Aleix Gabarré de SUMMA BRANDING Marca com a servei
11.10 – 11.45 h Marina Chillón d’ALTURA ARQUITECTS IA i Arquitectura: Reimaginando el proceso creativo
11.50 – 12.25 h Miguel Espada de SpecialGuestX Esta charla puede contener trazas humanas
12.30 – 13.30 h Carles Ortet de 498A i J.M. Ganyet, consultor Marcas vs. IA: Cómo recuperar la visibilidad y la reputación robadas
TARDA
16.00 – 16.35 h Melissa Diago de FREEPIK La nueva musa digital: Creatividad en tiempos de IA
16.40 – 17.40 h Isabel Martínez d’ISABELITA VIRTUAL Beta Version
17.45 – 18.20 h David Pueyo de HAVAS PLAY Del Branded Entertainment a las Cultural Powerhouses
19.30 – 20.30 h: Xerrada per als empresaris del territorio: Fes que l’IA et recomani: la clau pel futu del teu negoci. A càrrec de Carles Ortet, de 498A (aquesta xerrada es farà al Club Nàutic Sitges)
DIVENDRES 9 de maig
MATÍ
10.00 – 10.35 h Genís Pena de GALLERY SESSIONS Gallery Sessions: de la música a l’entreteniment
10.40 – 11.15 h Josep Maria Piera i Julio Wallovits de HUMANSDID What the f*** is HUMANSDID?
11.20 – 11.55 h Daniel Calabuig, Creador de Noves Narratives De escribir historias a construir mundos. Cómo crear experiencias narrativas que se habitan, se sienten y responden al espectador
12.00 – 12.35 h Diana Núñez i Rubén Cruz de THECLUELESS El todo es mayor que la suma de sus partes – Aristóteles
12.40 – 13.15 h Montse Jodar de GRUP CACAOLAT De Love brand a Rock brand, ¿reinvención de marcas?
13.20 – 13.55 h Pedro Serrahima de TELEFÓNICA La marca o el cliente, ¿Quién és el idiota?
TARDA
16.00 – 17.40 h: Promp Battle amb Fabiana Aguilar (DOPPAMINE), Hugo Barbera (HUMAIN MADE), Àlex Marull (AIGENCY) i Aura Díaz (SUNOMONO)
Comparteix