Sitges incrementa l’aposta pel turisme de congressos i reunions amb noves accions estratègiques
Sitges augmenta la seva presència en el sector del turisme de congressos i reunions (MICE) amb un ampli calendari d’activitats per continuar sent una destinació MICE de referència. El Sitges Convention Bureau participa en esdeveniments estratègics, viatges de familiarització i iniciatives de networking, accions clau per enfortir les relacions amb el sector i generar noves oportunitats de negoci.
Entre gener i febrer, en col·laboració amb ME Sitges Terramar i Eurostars Sitges, més de 10 professionals internacionals dels mercats holandès i coreà han visitat Sitges en viatges de familiarització per descobrir el seu potencial MICE. Aquestes accions, amb el suport de la regidoria de Turisme i l’Ajuntament de Sitges, també han permès posar en valor l’oferta cultural de Museus de Sitges i la gastronomia local.
A més, el Sitges Convention Bureau té una presència destacada en workshops i sessions de treball estratègiques. Aquests dies està participant a MIS Madrid, amb 31 cites amb professionals del mercat nacional. Durant les següents setmanes, també ho farà al Global MICE Forum – Corporate Edition i al All About People, un esdeveniment centrat en el mercat francès.
El networking també és un eix fonamental en aquest inici d’any. Sitges CB estarà present a l’EMA Learn, una trobada amb 50 gerents d’esdeveniments de Catalunya, així com als AEVEA Awards, un certamen que reconeix el paper de les agències organitzadores d’esdeveniments que comptarà amb l’assistència de més de 500 professionals del sector del màrqueting, els esdeveniments i la comunicació.
El regidor de Turisme, Xavier Ripoll, ha posat en valor la tasca que es duu a terme des del Sitges CB. "El Sitges Convention Bureau desenvolupa una tasca fonamental en la promoció del turisme de negocis, un segment clau per a la nostra estratègia turística”, ha afirmat el regidor. “Des de la regidoria de Turisme valorem molt positivament la seva activitat, ja que contribueix directament a la desestacionalització de la destinació i a l’increment de la despesa en les empreses locals. Sitges no només és un referent turístic per lleure, sinó també una ubicació privilegiada per a congressos, esdeveniments i viatges d’incentius, que generen un impacte econòmic positiu en el nostre teixit empresarial”, ha manifestat Ripoll.
Break the Ice Forum
Entre les accions més rellevants d’aquest trimestre, hi ha el Break The Ice Forum, que tindrà lloc del 27 al 29 de març, a l’Hotel Calipolis. Aquesta trobada ofereix una plataforma única per a la creació de sinergies entre empreses del sector, i alhora dona a conèixer Sitges als participants. A més, el fòrum incorpora accions de responsabilitat social, reforçant el compromís de la destinació amb un turisme sostenible i amb impacte positiu.
Sitges Convention Bureau
El Sitges Convention Bureau és el programa de la regidoria de Turisme especialitzat en el turisme de reunions, incentius, congressos i convencions i enguany celebra el seu 20è aniversari. Entre les seves funcions, també està donar assessorament a agències, empreses i associacions que volen organitzar les seves trobades a Sitges. En els primers 40 dies de l’any, ja s’han rebut més de 20 peticions d’informació.
Comparteix
Temes relacionats
Noticies
-
- Febrer 2025
-
- Gener 2025
-
- Desembre 2024
-